معرفی و شرح وظایف
دبیرخانه هیأت ممیزه دانشگاه به منظور اجرای فرآیند ارتقا مرتبه اعضای هیأت علمی به مراتب بالاتر (استادیاری، دانشیاری، استادی) و زیر مجموعه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه فعالیت میکند. بر اساس ماده پنج آئیننامه، ریاست دانشگاه و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر هیأت ممیزه فعالیت مینمایند.
شایان ذکر است فعالیتهای فرهنگی- تربیتی-اجتماعی (ماده یک) متقاضیان، ابتدا در کمیسیون تخصصی ماده «1» بررسی و سپس فعالیتهای آموزشی، پژوهشی-فناوری و علمی-اجرایی، ( مواد 2 تا 4)، پس از رسیدگی در کمیته منتخب دانشکده ذیربط، در کمیسیون تخصصی هیأت ممیزه مطرح و نهایتا" در هیأت ممیزه مورد بررسی قرار میگیرد.
بر اساس ماده چهار مقررات مربوط به طرز تشکیل و اختیارات هیأت ممیزه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، مهمترین وظایف و اختیارات هیأت ممیزه دانشگاه به شرح ذیل میباشد.
- رسیدگی و اظهار نظر نسبت به درخواست متقاضیان ارتقاء به مراتب مربی، استادیاری، دانشیاری و استادی
- ارزیابی کیفیت انجام فعالیت های فرهنگی- تربیتی- اجتماعی، آموزشی، پژوهشی- فناوری و علمی- اجرایی آنان (شناسنامه علمی)
- تایید امتیازات لازم جهت استفاده از فرصت مطالعاتی
- بررسی وضعیت رکود علمی
- احتساب سابقه خدمت (سابقه خدمت پیمانی قبل از تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی درخصوص افرادی که بدواً به عنوان عضو هیأت علمی استخدام می شوند)
- سابقه فعالیت های پژوهشی در دوره کارشناسی برای کارشناسان تبدیل وضعیت شده به هیأت علمی
آییننامهها
همکاران

خانم سیده مریم سعادتی
کارشناس دبیرخانه هیأت ممیزه و کمیته منتخب
- تلفن : 33112198-061
- پست الکترونیکی : eduaum@ajums.ac.ir
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: