معرفی

دبیرخانه هیات اجرائی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه بر اساس مصوبه هیأت عالی جذب، از تاریخ 1387/10/1 تشکیل و به منظور انتخاب اعضای هیأت علمی اصلح از بین متقاضیان جذب و هم چنین تبدیل وضعیت استخدامی و ایجاد وحدت رویه در امور استخدام اعضای هیأت علمی فعالیت خود را زیر نظر هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم آغاز نموده است.
کلیه امور اجرایی هیأت اجرایی جذب از قبیل اعلام فراخوان عمومی جذب، دریافت تقاضای همکاری، تشکیل پرونده، پاسخگویی به متقاضیان و... توسط دبیرخانه هیأت اجرایی جذب انجام خواهد شد.
 
 
شرح وظایف:

  • نظارت بر انجام امور محوله دبیرخانه هیات اجرایی جذب
  • نظارت بر اجرای قوانین و مقررات هیات اجرایی جذب
  • هماهنگی استعلام ها و مسائل محرمانه داوطلبین با ارگان ها و نهاد های ذیصلاح
  • برگزاری و هماهنگی جلسات هیات اجرایی جذب
  • برگزاری و هماهنگی جلسات کارگروه بررسی صلاحیت عمومی
  • نظارت بر انجام امور محوله کارشناسان دبیرخانه هیات اجرایی جذب
  • انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه
  • پیگیری مکاتبات  انجام شده در خصوص پرونده متقاضیان پیمانی ،رسمی آزمایشی،رسمی قطعی تعهدات قانونی و غیره اعضای هیات علمی
  • پیگیری پرونده های ارتقاء اعضای هیات علمی
  • بررسی شرایط متقاضیان شرکت کننده در فراخوان های هیات علمی و ارجاع پرونده ها به کارگروه های صلاحیت علمی و عمومی