اداره پذیرش و ثبت نام
1ـ تنظیم و تدوین تقویم آموزشی دانشگاه مربوط به سال 1400دانشگاه
2ـ اعلام ظرفیت دانشگاه جهت کنکور سراسری درخصوص کلیه رشته های تحصیلی براساس نیازهای سال 1400 دانشگاه
3ـ تدوین برنامه استراتژیک اختصاصی حوزه مدیریت امور آموزش
4ـ نظارت و کنترل مسائل آموزشی دانشکده ها ـ مجتمع های عالی سلامت
5 ـ برگزاری یکبار جلسات حضوری با کارشناسان آموزش دانشکده ها ـ مجتمع های عالی سلامت جهت یادآوری نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و ذکر نکات ضروری و همچنین مشکلات آموزشی کلیه دانشجویان
6- ثبت نام مجازی و عدم دریافت پرونده های 1400/99 بدلیل کرونا و رعایت پروتکل ها و پک موجود در شهر
7- پاسخگویی مستقیم به دانشجویان و سئوالات پیش آمده و مشکلات وسایل آموزشی
8-کنترل و نظارت کامل بر نحوه ثبت اسامی دانشجویان واجد شرایط جهت آزمون های علوم پایه پیش کارورزی رشته های پزشکی ـ دندانپزشکی ـ آزمون جامع 180 واحد رشته داروسازی در هر دوره 500 نفر
9-انجام کلیه مکاتبات مربوط به شورای آموزشی دانشگاه کمیته منطقه ای ـ کمیسیون موارد خاص دانشگاه 50 مورد
10- انجام کلیه مکاتبات مربوط به مشکلات آموزشی ـ آیین نامه آموزشی با توجه به مشکل دانشجویان به تعداد هر ماه به تعداد 1500 نامه
11ـ پاسخگویی به تماس های تلفنی دانشجویان با 6 خط تلفنی تقریباً 450 پاسخگویی
12- تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل ـ انصرافی ـ اخراجی ـ انتقال ـ انتقال براساس 5% شاهد ـ به تعداد به تعداد ماهیانه 100 تسویه حساب (بدلیل کرونا حجم ورودی دانشجو کمتر بود)
13- کنترل و رسیدگی به سامانه نقل و انتقال دانشجویان انتقالی ـ مهمانی ـ تغییر رشته ـ سالیانه 500 مورد در هر نیمسال خروج و 70 مورد در هر نیمسال ورود
14- کنترل و رسیدگی به سامانه نقل و انتقال ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه 40 مورد در هر نیمسال- خروج، 20 مورد در هر نیمسال ورود
15ـ پذیرش دانشجویان انتقالی خارج از کشور و تشکیل پرونده و مکاتبات لازم با وزارت متبوع به تعداد 30 نفر ـبادانشکده ها ـبا هسته تحقیق و نظر دهی دانشگاه
16- پذیرش دانشجویان تکمیلی خارج از کشور به تعداد 15نفر سالیانه
17- تهیه و تنظیم پرونده های دانشجویان مشکل دار جهت کسب تکلیف از مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع 20 مورد
18- کنترل و بررسی نهایی پرونده های کلیه رشته ها جدیدالورود 1400/99 دانشگاه از حیث نظام وظیفه ـ مدرک قبلی ـ محتویات پرونده (فرمها ـ مدارک تحصیلی) 2200 نفر
19- بررسی و تنظیم و کارشناسی نمودن پرونده ها جهت طرح در شورا آموزشی دانشگاه ـ کمیسیون موارد خاص کمیته منطقه ای منطقه 4 آمایشی-40 مورد
20ـ نظارت و کنترل کلیه موارد آموزشی و آیین نامه ای دانشجویان
21- تنظیم و تدوین تقویم آموزشی دانشگاه مربوط به سال 1401 دانشگاه
22- اعلام ظرفیت دانشگاه جهت کنکور سراسری درخصوص کلیه رشته های تحصیلی براساس نیازهای سال 1401 دانشگاه
23- تدوین برنامه استراتژیک اختصاصی حوزه مدیریت امور آموزش
24- نظارت و کنترل مسائل آموزشی دانشکده ها ـ مجتمع های عالی سلامت
25- برگزاری یکبار جلسات حضوری با کارشناسان آموزش دانشکده ها ـ مجتمع های عالی سلامت جهت یادآوری نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و ذکر نکات ضروری و همچنین مشکلات آموزشی کلیه دانشجویان
26- برگزاری یکبار جلسه توجیهی با مسئول وظیفه عمومی و کلیه کارشناسان آموزش دانشکده ها و مجتمع عالی سلامت و جلسه پرسش و پاسخ
27-آماده سازی و تنظیم مراحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و در دسترس بودن اداره پذیرش جهت رفع مشکلات پیش آمده از طریق تلفن
28- پاسخگویی مستقیم به دانشجویان و سئوالات پیش آمده و مشکلات وسایل آموزشی
29- تنظیم و برنامه ریزی لازم جهت مصاحبه عملی داوطلبان و پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته فوریت پزشکی و پیش بیمارستانی
30- کنترل و نظارت کامل بر نحوه ثبت اسامی دانشجویان واجد شرایط جهت آزمون های علوم پایه پیش کارورزی رشته های پزشکی ـ دندانپزشکی ـ آزمون جامع 180 واحد رشته داروسازی در هر دوره 500 نفر
31- انجام کلیه مکاتبات مربوط به شورای آموزشی دانشگاه کمیته منطقه ای ـ کمیسیون موارد خاص دانشگاه 60 مورد
32- انجام کلیه مکاتبات مربوط به مشکلات آموزشی ـ آیین نامه آموزشی با توجه به مشکل دانشجویان به تعداد هر ماه به تعداد 1800 نامه
33- پاسخگویی به تماس های تلفنی دانشجویان با 6 خط تلفنی تقریباً 250 پاسخگویی
34- تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل ـ انصرافی ـ اخراجی ـ انتقال ـ انتقال براساس 5% شاهد ـ به تعداد به تعداد ماهیانه 250 تسویه حساب
35- کنترل و رسیدگی به سامانه نقل و انتقال دانشجویان انتقالی ـ مهمانی ـ تغییر رشته ـ سالیانه 300 مورد در هر نیمسال خروج و 150 مورد در هر نیمسال ورود
36-کنترل و رسیدگی به سامانه نقل و انتقال ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه 60 مورد در هر نیمسال- خروج، 20 مورد در هر نیمسال ورود
37- پذیرش دانشجویان انتقالی خارج از کشور و تشکیل پرونده و مکاتبات لازم با وزارت متبوع به تعداد 30 نفر ـبادانشکده ها ـبا هسته تحقیق و نظر دهی دانشگاه
38- پذیرش دانشجویان تکمیلی خارج از کشور به تعداد 15نفر سالیانه
39- تهیه و تنظیم پرونده های دانشجویان مشکل دار جهت کسب تکلیف از مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع 20 مورد
40- کنترل و بررسی نهایی پرونده های کلیه رشته ها جدیدالورود دانشگاه از حیث نظام وظیفه ـ مدرک قبلی ـ محتویات پرونده (فرمها ـ مدارک تحصیلی) 1300
41- بررسی و تنظیم و کارشناسی نمودن پرونده ها جهت طرح در شورا آموزشی دانشگاه ـ کمیسیون موارد خاص کمیته منطقه ای منطقه 4 آمایشی-60 مورد
42- نظارت هماهنگی جهت جلسه و کمیته ای تعیین شهر و محل تعهد دانشجویان سهمیه 5/1 برابر تعهد + رشته فوریت های پزشکی سهمیه بومی 30% + دانشجویان سیل زده
43- نظارت و کنترل کلیه موارد آموزشی و آیین نامه ای دانشجویان
44- هماهنگی لازم جهت دانشجویان میهمان به منظور اجرای دوره کارورزی از دانشگاه آزاد اسلامی به این دانشگاه
45- تدوین آیین نامه داخلی جامع در خصوص نحوه اخذ شهریه دانشجویان شهریه پرداز
46- تدوین آیین نامه داخلی در خصوص متقاضیان مهمانی و انتقالی به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
47- تدوین دستورالعمل حفظ امنیت برگزاری آزمون های پایان ترم
48- توسعه اپ خدمات آموزشی(اپ همیار )
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: