اهداف کلی
دستیابی به شاخص نیروی انسانی (بازرس و کارشناس فنی و نظارت و بررسی و ثبت) یک نفر برای هر صد فرآورده در بازار
افزایش تعداد دانشگاههایی که برنامه توسعه رشتههای خود را مبتنی بر مزیتهای منطقهای و ماموریتشان ارائه نمودهاند
افزایش تعداد برنامههای بازنگری شده گروه پزشکی مبتنی بر نیازهای نظام سلامت
افزایش تعداد اعضای هیأت علمی که دوره آموزشی استفاده از مدلهای جدید رشته آموزش پزشکی را سپری میکنند
افزایش رشته و یا برنامه آموزشی (بین رشتههای) جدید هدفمند و مبتنی بر اسناد بالادستی که راهاندازی میشوند
توسعه آموزش علوم پزشکی پاسخگو، جامعهنگر، عادلانه و ادغام یافته در ارائه مراقبتهای سلامت
درصد تحقق سیاستهای اجرایی آمایش سرزمین و برنامه ارتقاء اختیارات دانشگاهها
افزایش تعداد مراکز آموزشی و مجتمعهای آموزش عالی سلامت تأسیس شده نسبت به کل تعداد موردنظر
افزایش نسبت سرمایهگذاری بخش غیردولتی در حوزه آموزش عالی سلامت به بخش دولتی
افزایش برنامههای آموزش مهارتی و حرفهای اعتباربخشی
افزایش برنامههای آموزش مداوم اعتباربخشی شده
افزایش مراکز اعتباربخشی شده و مجری آموزشهای مهارتی و حرفهای
افزایش فراگیران فعال در مراکز مجری آموزشهای مهارتی و حرفهای و تربیت نیروهای حد واسط
افزایش نسبت تعداد دانشگاههایی که برنامههای بینالمللیسازی آموزش را انجام دادهاند به کل دانشگاههای هدف
افزایش نسبت تعداد کوریکولومهای ترجمه شده به کل کوریکولومهای مصوب
افزایش تعداد برنامههای مشترک در حال اجرا با دانشگاههای خارجی
افزایش درصد پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی به کل دانشجویان پذیرفته شده در هر سال
افزایش دانشگاههای علوم پزشکی ثبت شده در پورتال Education Iran به کل تعداد دانشگاههای هدف برنامه
افزایش تعداد دانشگاههایی که اعتباربخشی بینالمللی آنها مورد تأیید قرار میگیرد
افزایش تعداد دانشکدههای آموزش مجازی یا مراکز آموزش مجازی راهاندازی شده با مصوبه شورای گسترش
افزایش رشتههای آموزشی تخصصی و فوقتخصصی متصل شده به شبکه الکترونیک کارپوشه و کارنما
افزایش نسبت اعضای هیأت علمی آموزش دیده در زمینه ارزیابی صلاحیت حرفهای به کل
افزایش نسبت دانشآموختگان پزشکی عمومی در هر سال که گواهی قبولی آزمون صلاحیت حرفهای دریافت کردهاند به کل
افزایش درصد دانشگاهها و موسسات آموزش علوم پزشکی اعتباربخشی شده به کل مراکز در کشور
افزایش نسبت مراکز آموزشی درمانی اعتباربخشی شده در هر استان و کشور
افزایش نسبت برنامههای آموزشی اعتباربخشی شده در کشور به کل برنامهها
افزایش تعداد مراکز آموزشی و مجتمعهای آموزش عالی سلامت تأسیس شده نسبت به کل تعداد موردنظر
افزایش نسبت سرمایهگذاری بخش غیردولتی در حوزه آموزش عالی سلامت به بخش دولتی
افزایش برنامههای آموزش مهارتی و حرفهای اعتباربخشی
افزایش برنامههای آموزش مداوم اعتباربخشی شده
افزایش مراکز اعتباربخشی شده و مجری آموزشهای مهارتی و حرفهای
افزایش فراگیران فعال در مراکز مجری آموزشهای مهارتی و حرفهای و تربیت نیروهای حد واسط
افزایش نسبت تعداد دانشگاههایی که برنامههای بینالمللیسازی آموزش را انجام دادهاند به کل دانشگاههای هدف
افزایش نسبت تعداد کوریکولومهای ترجمه شده به کل کوریکولومهای مصوب
افزایش تعداد برنامههای مشترک در حال اجرا با دانشگاههای خارجی
افزایش درصد پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی به کل دانشجویان پذیرفته شده در هر سال
افزایش دانشگاههای علوم پزشکی ثبت شده در پورتال Education Iran به کل تعداد دانشگاههای هدف برنامه
افزایش تعداد دانشگاههایی که اعتباربخشی بینالمللی آنها مورد تأیید قرار میگیرد
افزایش تعداد دانشکدههای آموزش مجازی یا مراکز آموزش مجازی راهاندازی شده با مصوبه شورای گسترش
افزایش رشتههای آموزشی تخصصی و فوقتخصصی متصل شده به شبکه الکترونیک کارپوشه و کارنما
افزایش نسبت اعضای هیأت علمی آموزش دیده در زمینه ارزیابی صلاحیت حرفهای به کل
افزایش نسبت دانشآموختگان پزشکی عمومی در هر سال که گواهی قبولی آزمون صلاحیت حرفهای دریافت کردهاند به کل
افزایش درصد دانشگاهها و موسسات آموزش علوم پزشکی اعتباربخشی شده به کل مراکز در کشور
افزایش نسبت مراکز آموزشی درمانی اعتباربخشی شده در هر استان و کشور
افزایش نسبت برنامههای آموزشی اعتباربخشی شده در کشور به کل برنامهها
افزایش پورتالهای راهاندازی شده و یا ارتقاء یافته معاونت آموزشی و یا دانشگاه/دانشکدههای علوم پزشکی به هدف
دستیابی به توسعه علوم و فناوریهای نوین و نافع، متناسب با اولویتها، نیازها و مزیتهای نسبی کشور و انتشار و به کارگیری آنها در نهادهای مختلف آموزشی، صنعتی و خدماتی، به ویژه نظام سلامت (تحقق دانشگاه نسل سوم)
افزایش تعداد محققان علوم پزشکی ایرانی در رتبه بندی یک درصد برترین دانشمندان جهان توسط (ESI)
افزایش تعداد محققان علوم پزشکی ایرانی با شاخص h معادل 15 و بالاتر براساس Scopus
افزایش تعداد مقالات پر استناد در حوزه سلامت بر اساس ESI
افزایش تعداد مجلات علوم پزشکی نمایه شده در PubMed و Scopus
افزایش تعداد مقالات منتشر شده توسط دانشگاههای علوم پزشکی در پایگاه استنادی Scopus که در 2۱ % مجلات برتر هر رشته براساس شاخص SJR یافت میشود به کل مقالات دانشگاههای علوم پزشکی
افزایش پژوهشهای بینالمللی حوزه سلامت نسبت به کل پژوهشهای سلامت (براساس شاخص Int. Collaboration در گزارش سالیانه SCImage)
افزایش تعداد محققان علوم پزشکی ایرانی با شاخص h معادل 15 و بالاتر براساس Scopus
افزایش تعداد مقالات پر استناد در حوزه سلامت بر اساس ESI
افزایش تعداد مجلات علوم پزشکی نمایه شده در PubMed و Scopus
افزایش تعداد مقالات منتشر شده توسط دانشگاههای علوم پزشکی در پایگاه استنادی Scopus که در 2۱ % مجلات برتر هر رشته براساس شاخص SJR یافت میشود به کل مقالات دانشگاههای علوم پزشکی
افزایش پژوهشهای بینالمللی حوزه سلامت نسبت به کل پژوهشهای سلامت (براساس شاخص Int. Collaboration در گزارش سالیانه SCImage)
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: