در خصوص مکاتبات خارج از کشور
navlink چه مدرکی قابلیت ترجمه دارد ؟

اصل مدارک ( دانشنامه و ریز نمرات  ) قابلیت ترجمه دارند.

navlink فرآیند ترجمه مدارک چگونه است؟

بعد از دریافت دانشنامه، ریزنمرات و مجوز تحویل مدرک از اداره دانش آموختگان ، می بایست تمام مدارک دریافتی مهمور به مهر ترجمه " بلامانع" بر روی تمام مدارک از طرف رئیس اداره دانش اموختکان وزارت بهداشت باشد و سپس مدارک جهت ترجمه به دارالترجمه تحویل داده می شوند.

navlink فرآیند تحویل فرم شماره 12 چگونه است؟

بعد از ترجمه مدارک، دانش آموخته باید فرم شماره 12 را با مدارک زیر به اداره فارغ التحصیلان اهواز به ایمیل eduaum@yahoo.com  ارسال نماید. ضمنا ارسال مدارک باید خوانا با حجم خیلی کم و با برنامه camscan اسکن شده و ارسال شوند درغیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهند شد، و این درخواست برای دانش آموختگانی است که قصد عزیمت به کشورهای امریکا ، کانادا و انگلستان را دارند.

navlink فرآیند تکمیل فرم WES چگونه است؟

دانش آموخته می بایست بعد از ترجمه رسمی مدارک و اخد تاییدیه فرم شماره 12 از وزارت بهداشت نسبت به تکمیل فرم وس اقدام نماید. فرم WES دارای دو قسمت می باشد که part A  و قسمت بالا مربوط به شخص دانش آموخته است و بعد از تکمیل فرم ذکر شده و قید رفرنس نامبر خود ،لازم است آن  را با مدارک زیر به ایمیل اداره دانش آختگان اهواز  (  eduaum@yahoo.com  ) ارسال نماید. ضمنا مدارک باید بصورت فایل pdf   ، خوانا  و ترجیحا در یک فایل ایمیل شوند.

· تصویر دانشنامه نسخه فارسی و ترجمه

· تصویر ریزنمرات نسخه فارسی و ترجمه

navlink فرآیند تایید مدارک برای ECGMF چگونه است؟

دانش آموختگان رشته پزشکی بعد از ترجمه رسمی مدارک و اخد تاییدیه فرم شماره 12 از وزارت بهداشت ، چنانچه در سایت ECFMG  ثبت نام نمودند از طریق پرتال دانشگاه مدارک آن ها بررسی ، تایید و ارسال می گردند. متقاضیان جهت سایت مذکور نیاز به گواهی ساعت دروس تئوری عملی و طول مدت دوره اکسترنی و اینترنی دارند . ضمنا جهت تسریع در فرآیند انجام کار متقاضی می بایست ریزنمرات و دانشنامه خود را در فایل های جداگانه به ایمیل زیر ارسال نمایند. 

eduaum@yahoo.com   

navlink فرآیند تکمیل فرم های CGFNS و NNAS چگونه است؟

دانش آموختگان رشته های دانشکده پرستاری و مامایی می بایست بعد از ترجمه رسمی مدارک و اخد تاییدیه فرم شماره 12 از وزارت بهداشت، نسبت به تکمیل این فرم ها اقدام نمایند و سپس با تکمیل قسمت های مربوط به خود فرم های مذکور را به ایمیل زیر ارسال نمایند و سپس با در دست داشتن دانشنامه و ریزنمرات در نسخه های فارسی و لاتین بصورت حضوری به  اداره مراجعه و  با پاکت گرفتن مدارک نسبت به پست آنها اقدام نمایند. لازم به ذکر است ساعت دروس تئوری و عملی جهت تکمیل فرم مورد نیاز می باشد.

eduaum@yahoo.com 

navlink فرآیند تکمیل فرم های CAPR چگونه است؟

دانش آموختگان رشته های دانشکده توانبخشی می بایست بعد از ترجمه رسمی مدارک و اخد تاییدیه فرم شماره 12 از وزارت بهداشت، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند و سپس با تکمیل قسمت های مربوط به خود فرم مذکور را به ایمیل زیر ارسال نمایند.  و سپس با در دست داشتن دانشنامه و ریزنمرات در نسخه های فارسی و لاتین به صورت حضوری به  اداره مراجعه و  با پاکت گرفتن مدارک نسبت به پست آنها اقدام نمایند. لازم به ذکر است ساعت دروس تئوری و عملی جهت تکمیل فرم مورد نیاز می باشد.

eduaum@yahoo.com 

navlink نحوه تایید مدارک برای موسسه دیتا فلو چگونه است؟

این تاییدیه ها از طرف دانشگاه بررسی و ارسال میشوند. و نیازی به پیگیری حضوری افراد نمی باشد.

navlink نحوه درخواست ساعت دروس تئوری ، عملی، سرفصل دروس و کوریکولوم درسی چگونه است؟

ساعت دروس یا سرفصل دروس را به 2 صورت حضوری یا از طریق ایمیل زیر قابل درخواست می باشد.

emad@ajums.ac.ir

 

navlink فرآیند تاییدیه Denmark From چگونه است؟

 

دانش آموختگان رشته های مختلف می بایست بعد از ترجمه رسمی مدارک، ( البته متقاضیان کشور دانمارک)  نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند و سپس با تکمیل قسمت های مربوط به خود طبق پاسپورت ، فرم مذکور را به ایمیل زیر ارسال نمایند  و سپس با در دست داشتن دانشنامه و ریزنمرات در نسخه های فارسی و لاتین به صورت حضوری در اداره حضور یابند و  با پاکت گرفتن مدارک نسبت به پست آنها اقدام نمایند.

eduaum@yahoo.com 

navlink آیا دانشگاه نامه Dean’s Letter را صادر می کند؟

طبق دستور العمل جدید وزارت بهداشت دانشگاه قادر به صدور این گواهی به زبان لاتین نمی باشد، و در صورت نیاز، متقاضی باید به صورت حضوری یا از طریق ایمیل زیر درخواست خود را ثبت نمایند و سپس گواهی مربوطه به زبان فارسی صادر شده و توسط دارالترجمه ، به صورت رسمی ترجمه می گردد.

emad@ajums.ac.ir