مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان پنجاه و دومین دوره دستیاری ( سال 1404 )
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان پنجاه و دومین دوره دستیاری به اطلاع می رساند ثبت نام در 2 مرحله انجام میشود:
1- ثبت نام اینترنتی توسط پذیرفته شده ی محترم از طریق سایت دانشگاه (hamava.ajums.ac.ir) از تاریخ 15/6/1404و دریافت پرینت ثبت نام اینترنتی
2 - ثبت نام حضوری با در دست داشتن پرینت ثبت نام اینترنتی(نیازی به کد رهگیری نیست) مطابق با جدول زمانبندی مندرج در اطلاعیه و مدارک ثبت نام به شرح ذیل ، از تاریخ 22/6/1404 تا 25/6/1404 در این دانشگاه انجام خواهد شد.
1- شناسنامه (کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و نظام پزشکی)
2- 12 قطعه عکس پشت نویسی شده
3-از کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام ، اصل مستندات ثبت نامی ، منطبق با سهمیه پذیرش و مدارک مربوط به طرح خدمات نیروی انسانی و خدمات نظام وظیفه مطابق با فایل ارسالی از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی
الف: پایان طرح ( مدرک نشان دهنده ی پایان طرح )
ب: مدرک شروع به طرح در فاصله سه ماه از فارغ التحصیلی در منطقه محروم( فاصله تاریخ فارغ التحصیلی تا شروع به طرح حداکثر سه ماه و ضریب منطقه چهارپنجم و پایینتر)
ج: معافیت از طرح ( ارائه مدرکی مبنی بر معافیت از طرح)
د: مشمول خدمات نظام وظیفه ( پایان نظام وظیفه یا برگه ترخیص از نظام وظیفه)
ه: داوطلبانی که در فاصله یکسال از فارغ التحصیلی می باشند ودر معافیت یکساله نظام وظیفه به سر می برند می بایست تاریخ فارغ التحصیلی چک شود چنانچه تا تاریخ 31/6/1404 معافیت تحصیلی دارند ثبت نام صورت می پذیرد و داوطلبانی که قبل از تاریخ 31/6/1404 معافیت یکساله آنها به پایان رسیده است می بایست دوره سربازی را شروع کرده باشند و برگه ترخیص از سربازی را در حین ثبت نام به دانشگاه تحویل دهند، چنانچه داوطلبی شروع به دوره سربازی نکرده مجاز به شروع دوره نیست.
و: آن دسته از داوطلبان فارغ التحصیل که کارت پایان خدمت داشته و دارای کسر از خدمت به هردلیلی می باشند می بایست از اداره طرح خدمات نیروی انسانی ، مدرک معافیت و یا پایان طرح خدمات خود را تا تاریخ 31/6/1404 دریافت نموده و به دانشگاه ارائه نمایند.
ز: مدارک مربوط به سهمیه پذیرش مناطق محروم مطابق با استان محل تعهد
4-تصویر دانشنامه عمومی( یا مدرکی که نشان دهنده ی فراغت از تحصیل باشد)
5-سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام.( شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری ، فاقد وجاهت قانونی می باشد.)
6-داشتن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دوره پزشکی عمومی( مختص فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 وبعد از آن )
7- تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان
8-ارائه موافقت نامه از سازمان مربوطه و حکم ماموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق جهت افرادی که استخدام ادارات و سازمان های دولتی می باشند(تصویر تعهد محضری سپرده به سازمان مربوطه)
-آخرین حکم کارگزینی( ویژه ی مستخدمان وزارت خانه ها، نهادها وسازمان ها)
9-پرینت و تکمیل فرم های (1 الی 4) موجود در سایت
10- واریز مبلغ 40 هزار تومان جهت صدور کارت دستیاری بصورت آنلاین از طریق سایت طی فرایند ثبت نام اینترنتی
11- مدارک نشان دهنده استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران و ...
توجه : -ثبت نام وشروع دوره بصورت مشروط است وثبت نام قطعی منوط به تحویل سند تعهد محضری تاییدشده توسط مدیریت دفترامورحقوقی دانشگاه می باشد.
- جهت دریافت فرمت تعهد محضری به سایت دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه گردد.
- تایید تعهد محضری توسط واحد امور حقوقی دانشگاه
توجه: تمام مدارک قید شده (بجز سند تعهد محضری)در سه نسخه تهیه گردد.(جهت ارائه به گزینش وستاد دانشگاه و دانشکده پزشکی)
توجه : براساس مصوبه جلسه 904 مورخ 20/6/1403 شورای عالی انقلاب فرهنگی پذیرفته شدگان تمام دوره های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی اعم از رایگان و غیررایگان چه در دانشگاه و یا موسسه قبولی، ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند ، اجازه شرکت در دوره آتی پذیرش دستیار تخصصی پزشکی را نخواهند داشت.
توجه: شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا روز سه شنبه 1/7/1404 می باشد.
دریافت فرم های ثبت نام (کلیک کنید)
دریافت فرم های گزینش (کلیک کنید) - محل تحویل فرم گزینش: دانشکده پزشکی - طبقه اول - اتاق 128 (اتاق بسیج)
نظر دهید