• Ar
  • En
رو عنوان : اطلاعیه شماره 1
عنوان : اطلاعیه 1: ثبت نام پذیرفته شدگان دوره فلوشیپ سال 1398
کد خبر : ۷۸۸۴۲
تاريخ :
 ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ 
ساعت : ۱۸:۲۵:۱۴

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

زمان بندی ثبت نام حضوری:

 

شنبه 1398/06/02:: لغایت :: یکشنبه 1398/06/03

 

خواهشمند است طبق زمانبندی فوق جهت ثبت نام مراجعه شود.در مواردی که امکان ثبت نام در تاریخ های فوق الذکر میسر نبود فقط با ارائه دلایل مستند

 

در تاریخ 1398/06/06  ثبت نام انجام خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری:

1- تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر انجام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ  1398/06/31 صادره از معاونت درمان یا مرکز امور هیئت علمی وزارت متبوع برای کسانی که بصورت مشروط ثبت نام نموده اند.

2- 12قطعه عکس 4*3

3- اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات (2 سری)

4- اصل و کپی کارت ملی (2 سری)

 5- پایان تعهدات یا گواهی مبنی بر بلامانع بودن شروع دوره ،صادره از معاونت محترم درمان وزارت متبوع  بهمراه کپی (2 سری)

6- گواهی موافقت با شروع دوره از سوی بالاترین مقام محل خدمت  

7- احکم استخدامی جهت پذیرفته شدگان شاغل به همراه کپی (2 سری)

8- پرداخت مبلغ شهریه در هنگام مراجعه حضوری و روز ثبت نام صورت می پذیرد

9- فرم گزینش مرکزی تکمیل و در زمان ثبت نام تحویل واحد گزینش گردد

10- فیش واریزی به مبلغ 100000ریال بابت صدور کارت دانشجویی به شماره حساب 2113932212 به نام درآمد های اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی(حساب جام ملت شعبه علوم پزشکی) 

11- نامه معاونت درمان مبنی بر تعطیلی مطب

12- ارائه حکم استادیاری (رسمی،آزمایشی،پیمانی) جهت اعضای هیئت علمی

13- اصل فرمهای  پنچگانه مدیریت تحصیلات تکمیلی که کامل و امضاء شده است و تحویل هنگام مراجعه حضوری

14- اصل فرم های گزینش و تحویل هنگام مراجعه حضوری

15- تسویه حساب صندوق های رفاه دانشجویی

16- اصل دانشنامه تخصصی و کپی آن (یک سری)

17- تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی از مراکز پلیس +10 ، مشمولان ماده یک قانون نحوه تامین اعضا هیات علمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

18- ارائه موافقت نامه از سازمان مربوطه و حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق جهت افرادی که استخدام ادارات و سازمان های دولتی می باشند (تصویر سند تعهد محضری سپرده به سازمان)

19- نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل برای شاغلین به خدمت در یکی از وزارت خانه ها –سازمانها و نهادها از سازمان ذیربط

 

 

شروع دوره آموزش ثبت نام شدگان:

شروع به آموزش پذیرفته شدگان دستیاران دوره فلوشیپ روز دوشنبه به تاریخ 1398/07/01 می باشد.

 

نکات ضروری:

1ـ  قبولی داوطلبانی که به هر دلیل تا پایان شهریور ماه 1398 فارغ التحصیل نشده اند یا خدمات قانونی و نظام وظیفه را طبق دستوالعمل ثبت نام به پایان نرسانند کان لم یکن تلقی خواهد شد.

2ـ دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه خوابگاه به دستیاران فوق تخصص را ندارد. (شماره تماس معاونت دانشجویی -33330961ـ 061)

3ـ این دانشگاه فقط سند تعهد محضری که متن آن درسایت  دفتر حقوقی دانشگاه  علوم پزشکی اهواز اعلام خواهد شد را می پذیرد. خواهشمند است از اخذ متن تعهد محضری سایت سایر دانشگاهها به طور جدی خودداری فرمائید. ( جهت ورود به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حقوقی دانشگاه  علوم پزشکی اهواز روی نام آن در این متن کلیک کنید)

 

تذکر مهم: فرم های ثبت نام شماره 1  تا 5 و فرم های هسته گزینش و نظردهی دانشگاه را چاپ کرده، تکمیل و امضا نمایید و در روز ثبت نام فرم های تکمیل شده را به همراه مدارک  مورد نیازتحویل تحصیلات تکمیلی دانشگاه نمایید.

 

دریافت مستندات جهت تکمیل:

* مدارک مورد نیاز جهت ارائه به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه (فرم های پنج گانه)

* مدارک مورد نیاز جهت ارائه به هسته گزینش دانشگاه

* پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور حقوقی  دانشگاه جت دریافت فرم تعهدنامه محضری

* پایگاه ارسال الکترونیکی مدارک و پیگیری دریافت کارت دستیاری [جهت اطلاع از شماره دستیاری خود برای تکمیل فرم ها به این پایگاه مراجعه نمایید]

 

نشانی:

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:

اهواز - اتوبان گلستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سازمان مرکزی، طبقه دوم، راهروی معاونت آموزشی، اداره تحصیلات تکمیلی

دفتر حقوقی دانشگاه:

اهواز - اتوبان گلستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ساختمان قدیم دانشکده پزشکی، طبقه همکف، دست راست، دفتر امور حقوقی دانشگاه

دانشکده پزشکی:

اهواز - اتوبان گلستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پشت سازمان مرکزی دانشگاه، دانشکده پزشکی

 

مراحل انجام ثبت نام:

1- مراجعه به پایگاه ارسال الکترونیکی مدارک جهت اطمینان از صحت اطلاعات شما و دریافت کد دستیاری فوق تخصصی

2- دریافت فرم های اداره تحصیلات تکمیلی، هسته گزینش و جذب، تعهدنامه محضری (از سایت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)

3- تکمیل و امضای فرم ها و ثبت محضری تعهدنامه محضری

4- بارگذاری اسناد خواسته شده و تکمیل مشخصات هویتی و تحصیلی خود در سامانه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک

5- مراجعه به میز خدمت واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی دانشگاه، ارائه مدارک هسته گزینش و دریافت نامه مربوطه

6- مراجعه به طبقه دوم سازمان مرکزی دانشگاه، اداره تحصیلات تکمیلیو ارائه مدارک خواسته شده (اعلام شده در ابتدای این اطلاعیه)

7- مراجعه به دفتر امور حقوقی و تحویل تعهدنامه محضری

8- پیگیری نهایی شدن ثبت نام از دانشکده پزشکی دانشگاه

9- حضور در زمان مقرر شروع دوره با استناد معرفی نامه به بخشی که از سوی دانشکده پزشکی صادر شده است.

 

* در هر مرحله از کارشناسان معاونت تخصص و فوق تخصص دانشکده پزشکی، کارشناسان تحصیلات تکمیلی، امکان دریافت راهنمایی لازم را خواهید داشت.


تعداد بازدید : 105

بازگشت           چاپ چاپ          نظر دهی به خبر نظر دهی به خبر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشد. | EDU.AJUMS@

V5.1.0.0